Recept på häst gott!

Hejsan alla nu kommer jag med ett recespt till din häst!

"tårtan"
3 stycken runda knäckebröd, mellan varje knäckebröd så brer du ut sirap och lägger första lagret med bara morätter. På andra lagret så lägger du äpplen och på tredje så lägge du på morätter och hästgodis, spruta lite sirap över det hela så det blir kladdigt och..gott.. ställ sedan in allt det där i kylen eller någon annan stans där det kna få stelna lite så allt inte lossnar, låt det stå i ca . 15 minuter.

Sedan när du ska ge det till din häst så rekomenderar jag absolut regnjacka och handskar, Maecy blev jätteglad och skulle pussas och hålla på och jag hade inga "skyddskläder" så hela jag blev en tårta..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0