Min älskade häst!

Min älskade häst är helt fullkommligt bäst! Vill bara till stallet nu och rida! vill bara galoppera ut över våran åker och känna hennes kraft! Hon är så underbar, världens finaste häst. Snart är det ett år sedan du blev min på riktigt! den 14 juni 2011 blev du min, den 15 juni 2011 skrev vi på alla papper den 16 juni 2011 var det bara du och jag. Nu den 13 maj 2012 är det fortfarande du och jag, vi har tagit oss igenom motgångar och framgångar, jag har tröttnat och "hatat" dig för att du atr så mycket av min tid, men nu ser jag att du är så mycket värd det! Maecy, världens allra bästa häst du är bäst i hela världen i hela vår galax bara så du vet det! den 8 juni, på din födelsedag så ska jag visa dig att du är världens bästa, du ska få din favorit "tårta" med leksands knäckebröd, sirap, morötter, äpplen, banan, jordgubbar och hästgodis på det är mitt tack till dig för att du finns! älskar dig min finaste sago häst, du tar mig upp bland molnen!



På sista bilden så är det min pojkvän Lucas som rider, eller just på den bilden ligger över henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0