Godmorgon!

Godmorgon alla läsare! tycker ni är dåliga på att besöka och kommentera nu de sista dagarna!

Veckan för mig och Maecy som var gick bra! i tisdags så var det heldag på ridkskolan så jag tog med mig maecy dit, jag red L:B1 på 60% gjorde några småfel och hon var as pigg så hon ville bara galoppera hela tiden! Jag fick iallafall 8 ovh 9 på mina ökningar vilket jga tyckte var väldigt roligt! Jag råkade sakta av till trav där jag skulle galopppera alltså innan den sista galoppvolten, där rök det poäng alltså.. fick 5 poäng där.. sen fick jag ganska bra poäng på mina volter, att dom var runda och lagom stora, det var kul också. är väldigt nöjd med min procent fast det gick som skit och hela dagen var skoj!




Som ni kanske ser så var travökningen INTE dålig! men därimot var bilden det.. Och sen är det en bild på min söta lilla älskling :*

P.s spräckte min skärm på iphonen också.. vid galoppen på framridningen, hur fan lyckas man??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0