dagen idag&för lite sömn

hejsan alla! Känner idag att jag verkligen har fått för lite sömn pågrund av huvudvärken inatt. Var som en zombie i skolan idag, men ajja.. Imorgon är det nationella prov del C i matte, as nervös som vanligt.. tänk om jag nollar.. det får jag fanimej inte göra alltså!!
Har nu också valt om gymnasium, det blev Nynäshamns Estet bild&form, är sjukt nöjd med valet och håller på och knopar med en bild nu. Ritar av en kompis till mig som är ballerina, sjukt duktig och söt är hon!
nu till hästirierna! Shadow (klaras foderponny) åkte idag! han var ganska svår att lasta, han ville nte gå in i transporten och han kastade sig bakåt ganska mycket, men tillsist så gick det! Nu efter jag har bloggat klart så ska jag gå ut till min lilla prinsessa och ta in henne och borsta och släppa henne lite på volten, hon behöver nog springa av sig en aning, jag red inte i fredags och inte i lördags eftersom jag var i Tyresö med mamma och morfar. Tänkte kanske ställa upp ett litet löshoppnings hinder på banan också, en sockerbit eller nått. Måste antagligen borsta ett tag eftersom hon är så jäkla smutsig! Hon rullar sig direkt efter man har borstat henne fin! När man liksom ska på tävlng så har man duschat henne och borstat ocgh knoppat, så kommer man ut i stallet på morgonen och ser den stooora kissfläcken på hennes lår som hon ALLTID har där som inte ens går att få bort..usch den är så himla hemsk!
min fina älskling <3

besök också min andra blogg! karlsborg.soclog.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0