Svar på frågorna!

Noomie om Plugg:

Haha vilken rolig bild xD
Har du någon erfarenhet av Novabett förresten? Skulle du isåfall vilja dela med dig av den till mig? Både positiva och negativa saker tas emot då jag funderar på att skaffa ett till min unghäst som just nu går på tredelat med fasta ringar!(:
IP: 83.226.133.109

 

svar: Hejsan! Novabett är ett väldigt milt bett, det är böjbart och i plast/gummi typ. Det faller oftast i smaken hos alla hästar fast om man har en stark och väldigt pigg häst så kanske man inte ska satsa på just det bettet, fast det beror på hur hästen också är i munnen. Novabett har alltid rostfria ringar, vad jag vet iallafall. Det finns också rakt vanligt bett som är väldigt milt, men det är ju somsagt inte i mjukt böjbart material! :) här finns ett novabett att köpa om du är intresserad! Filippas ridsport

 


Kommentarer
Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Vad är DU mest nöjd med hos dig själv? Din humor, dina ögon, ditt hår, ditt tålamod, ditt leende, ditt skratt..? Det kan vara vad som helst! Just nu skriver jag ett skolarbete om självkänsla/självförtroende och behöver så många svar jag kan få! :) vill du hjälpa mig? Gå in på länken nedan och lämna en kommentar;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/fraga-vad-ar-du-mest-nojd-med-hos-dig-sjalv.html#comment

2012-04-26 @ 13:08:12
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jätte fin blogg o hästen ä ju helt underbar! Ska vi följa varandra via bloglovin? :) kram Jonna

2012-04-26 @ 17:02:20
URL: http://jjvvss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0