Dagens hästirier!

Hejsan alla! idag så red jag dressyr på banan, jag krävde inte så mycket av henne eftersom hon inte har så mycket byggda muskler än. Jag tränade på halvhalter och halter, damen är lite för pigg för sådant märkte jag direkt! haha, lilla Maecy! Näst nästa Tisdag så tar jag med henne en hel dag till ridskolan med hästprofilen ( har hästprofil en gång i veckan på min skola) då ska vi rida ett dressyrprogram och hoppa det blir typ som två tävlingar! Jag funderar fortfarande på vilket program jag ska välja ska jag prova L:A och bara rida igenom eller ska jag vara på säkra sidan och ta L:B? får klura på detta!
Sedan så ska vi somsagt hoppa! Jag är ju då lite hopprädd eftersom Maecy är vääldigt pigg och starkoch har n stor tendens att hoppa 1,25 över ett 50 hinder... as jobbigt men väldigt coolt ändå! Får väl se hur allt det där blir!
Just nu så längtar jag verkligen tills sommaren.. tänk er att rida ner barbacka till sjän och bada med hästen.. helt underbart fast såklart.. så ska just min häst va livrädd för VÅGOR!

Har era hästar eller hästar ni känner några konstiga fasoner? Skriv en kommentar och berätta den "konstigaste" fasonen blir skriven på bloggen och eran blogg blir länkad!
besök även min andra blogg där jag har ungefär 500-800 besökare per dag!


Här är ju då hindret som lilla hästen hoppade 1,25 över..

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Nej, jag gör tyvärr inte gratis designer

Hoppas din torsdagskväll blir kalasbra :)

2012-04-26 @ 19:42:24
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0