Mitt mål

Mitt mål med min ridning är att bli en bra dressyr ryttare och kunna få hästen att dansa. Sedan så vill jag ut och tävla, jag vill visa upp mig för alla andra och visa att jag är bra, jag är duktig på att rida! Jag vill ha lite showtime :) Sedan så vill jag självklart skapa harmoni mellan mig och min häst, det har vi redan men vill ha ännu bättre band mellan oss! Men mitt mål är iallafall att tävla och att starta L:A med bra procent och kommentarer :)
Jag&Maecy L:B2 Sorunda RK


besök en riktigt bra dressyrblogg! klicka här!

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Heeeeey! :D jag gillar korv, men bara god korv.. ibland äter jag ostkorv.. det ÄR god korv. nu blev jag lite hungrig. tur att jag äter apelsin.. det är nyttigare än ostkorv! jaja, nu ska jag ta en ny ostkorv, NEJ, AHHAHAH jag menade apelsin. HOPPSAN

2011-06-29 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0