Maecy, värsta cirkus hesten ju!?

Var i stallet tidigt för att Maecy skulle skos så jag tog in henne och ställde henne i boxen. Då tänkte jag ajja jag borstar och ger henen lite godis, då prövade jag träna "buga" med henne och det gick ju super bra!? Jag fick respons på att hon förstod vad jag menade nästan direkt. Det var så kul så jag tränade mer och mer. Nu kan hon det! fast ja, man måste fortfarande ha en godis i handen :P Jag är så glad att hon fattade det så snabbt :P u kan hon pussas och buga, värsta cirkus hästen ju? Hon är grym!
Gammal bild på Maecy och hennes förra ägare Izabell Allmyr!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan gud vilken fin häst! r det Maecy?? Jag letar nämligen häst och undrar vart du har köpt henne ifrån? :)

2011-06-20 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0