Hejsan och förlåt!

Tjena mors allesammans! Förlåt att jag inte har uppdaterat med jag har varit på hoppläger och sedan så har jag opererat mig idag. Jag kan skriva lite om dagarna.
Dag ett när vi kom dit så hade vi lite markarbete över bommar, det gick dåligt för hon var så pigg. Sedan den andra dagen så kommer jag inte ihåg. Nu de senatse dagarna så har vi hoppat och jag har hoppat i "hoppa högt gruppen" och då så hoppade vi bana på 90-1 meter till att börja med sen så var den en kombination med ett 1,10 hinder på. Sen som sagt så har jag opererat min tå idag så jag får inte rida på en vecka typ så Klara hoppade Maecy och ska starta en tävling med henne imorrn, hon hoppade som max 1,20, det var högre än vad jag har hoppat henne! Jag är sjukt stolt :3 Imorrn som sagt så ska Klara starta Maecy och vi diskuterar klasserna 80-90 cm eller 90-1 meter :)
Maecy och Klara 1 meter! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0