Dagens ridpass

Hejsan dagens ridpass idag var på galoppbanan. Jag och Agnes red till Fituna fär galopp banan ligger i och galopperade av hästarna lite grann. Det gick så in i SATANS fort när det gäller Maecy. Jag trodde att Anitra skulle vara snabbare än Maecy men det var hon inte, Anitra var typ 20 meter bakom. Det behövdes verkligen den där galoppen! Maecy var dynsur efteråt men absolut inte trött. Hon taktade hela hela tiden och ville bara springa mer och mer, det var jätte jobbigt!
Imorrn så ska Maecy vila, onsdagar är henner vilo dagar. Och imorgon så ska jag och min familj åka till Model house och bli fotograferade :) stört kul ju!  Vill att klara ska med!!! Ska prata med Marie om det! :) Men här kommer bilder från idag!
Maecy på galoppbanan, som ni ser så ligger den precis nere vid vattnet. Jätte fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0