Dagen imorgon

God kväll! Tänkte att jag skulle skriva litegrann om min dag imorgon. Imorgon klockan 17.45 så ska jag vara nere på Åvik och ha dressyr träning för en ny tränare som heter Gina. Det ska bli spännande och kul att prova rida för henne. Maecy har vilat idag igen eftersom jag har varit i Norrtälje sedan i Fredags men nu är jag hemma igen! Har längtat efter Maecy sedan jag åkte. Allt blev en helt annan sak när hon blev min. verkligen min. Det är fortfarande overkliget för mig kan inte föreställa mig att det är sant och att hon verkligen är min, men det är ju sant och det är det som är det bästigaste med det hela! Sedan efter dressyr träningen iallafall så ska jag upp till stallet igen och fixa med Maecy, tänkte ta en skönhets ruda på henne t.ex som att klippa öron hår, gämna ut manen och svansen sedan tänkte jag borsta bort alla fula gröna gräsfläckar som vägrar försvinna av sig själv. usch jag hatar verkligen gräsfläckar!! jag hade ett medel förut som tog bort gräsfläckar och kissfläckar, det var jätte bra!
Det här råkar vara gräs/kiss fläckarnas värsta fiende! den är grymt bra! När min tog slut så försökte jag göra en egen som jag kallar diskmedel-i-en-annan-flaska^^den funkade inte lika bra..tyvärr




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! diskmedel-i-en-annan-flaska, det ska jag också testa! dn nedersta kommemntaren var klockren!

2011-06-20 @ 12:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0