Dagens ridpass

Hejsan alla glada! Idag så red jag Maecy på ridbanan med Klara. Vi tog några skutt på ett räcke som låg på ca. 80 cm. Sedan så red vi dressyr. Maecy var väldigt pigg idag så jag galopperade några varv i hagen också, då blev hon lugnare. imorrn och på Lördag så kommer jag åka bort så vet inte om jag kan skriva så hoppas inte för mycket på inlägg! :) Här kommer bilder från idag, de e bara på Klara&Diddi men det är riktigt fina tkr jag. Tkr ni inte? :)
Klara&Diddi
Klara&Diddi 80 cm

Diddi hade blivit riktigt rund om magen nu på 10 dagar! :) lilla köttbulle!
Ps. Glöm inte att besöka våran andra blogg!

Kommentarer
Postat av: AnnSophie

Hejsan!

Jag försöker att hitta telefonnumret till Kulltorps Deirdres ägare. Är det ni som är ägarna? Jag såg henne på en tävling och hörde att hon var till salu, så därför försöker jag att hitta tel.nr.

Hoppas på svar.

Mvh AnnSophie

2012-06-06 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0