Så söööttt!!

Godkväl alla! Nu så har jag och Marie varit nere i hagen och jag har bekantat mig med Korall sedan så gick vi till Maecys hage och bort till flocken då när ag ropade på henne så kom hon och följde med mig ända bort till grinden som låg 3 hektar bort. Sedan började jag springa för att se vad hon skulle göra och hon kutade efter mig och när jg stannade så stannade hon. Det hela var underbart! Hade en rysning i hela kroppen. Det här gott folk är samspel mellan häst&ryttare . Är så glad! Vad skulle jag vara utan henne? jo, en sol utan strålar. Och vad e en sol utan strålar?.ingentig. död. Hon är verkligen mitt liv som syret i mina lungor! Världens bästa häst är du Maecy, hoppas du förstår det! Nu insåg jag hur mycket jag betydde för dig, älskade lilla häst!
min kärlek till min häst är oövervinlig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0