ridläger jag rekomenderar!

Gryta södergård

rekomderar jag väldigt mycket! de har jätte fina hästar ger bra lektioner och man har väldigt roligt där. Ridläraren heter Anna och ger verkligen all hjälp man behöver! Sedan så jobbar hennes döttrar där också och de rider väldigt bra och tävlar i hoppning. På gården så har de även en hästbutik som heter candys ridshop, det är den som jag har skrivit om i tidigare inlägg. Här kommer en länk om ni skulle vara intresserade av Gryta :) världens bästa ridläger!

Orkebo gård
Ett ridläger med mycket komunikation.ganska stor anläggning med ridhus två stallar ute boxar och hagar. Ligger i Tierp drivs av Mia isacsson. De har P.R.E hästar som Mia jobbar mycket med. Hon har vanliga ridhästar också. Där lagar man alla måltider tillsammans med en kompis. Efter det lägret så har man verkligen fått bra komunikation med sin häst! Jag tog med Ceasar dit och efter det så lyssnade han jätte bra på mig och hade respekt. rekomenderas verkligen! länk: orkebo gård 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0