precis kommit heeem!

Hejsan allehopa nu är jag hemma igen. Har släppt ut tröttmössan Maecy till sina polare i hagen, hon verkar redan sakna Maya en del. Nu så sitter jag i soffan och skriver lite och checkan facebook. Det är konstigt att vara hemma igen måste jag säga..det känns tomt utan irma och mirah hundarna och ALLA hästar! Men ganska skönt är det att sova i sin egen säng inatt :) Imorrn så tror jag att jag ska försöka ha lite skoj med någon kompis om det är någon hemma ens. Om lite mindre en än vecka så åker jag till Finland där jag ska bo med min bästa vän Klara i en vecka tjohoo! det ska bli stört kul! har saknat henne jätte mycket! fast då komme rjag sakna Maecy som få :(

Skriver lite senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0