pinsamaste vurpan!

min pinsamaste avramling var på ridsklolan då en häst kastade in mig i väggen och sedan när jag skulle sitta upp igen så ramlade pallen så jag ramlade omkull igen, jag var så snurrig efter krashen in i väggen så jag inte kunde stå rakt. Alla i min ridgrupp skrattade jätte jätte mycket i flera veckor efter det till och med. Det var vekligen super pinsamt! Sedan så har ajg en till väldigt pinsam avramling! det var inteså länge sen utan när jag hade Donna då var det hoppträning och jag skulle hoppa en stuts på 4 hinder. Donna hoppade alla hinder förutom det sista som jag hoppade själv.. det var super pinsamt också för killen jag var halv kär i va i samma grupp som jag och han skrattade ganska mycket.. haha nej usch vad pinsamt det var :)


Här är en vääldigt snygg avramling som påminner omd en med Donna :P klicka och enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0