mina favorit häst affärer!

Hööks
jätte bra affär med mycket valmöjligheter tycker jag! den är bra för de minsta som de största. Sedan gillar jag deras kollektion showmaster, i den så ingår det schabrak med Lena Furbergs broderade mulle hästar på. Har flera schabrak där ifrån och alla är super bra! Hööks har dessutom bra budget inte för dyrt inte för billigt utan det är verkligen kvalité för pengarna, enlkigt mig iallafall :)

Lyckås ridsport
En affär som ligger i Haninge, säljer lite mer märkes saker som mountain horse,pikure(stavning) och treton. Lite dyrare saker men som sagt bra kavlité.

candys ridshop
en liten butik i på Gryta södergård som ligger i Norrtälje, jätte fina saker! Dem har mycket mountain horse prylar och det gillas! De har pris variationer, det finns både billigt och dyrt. Själv passar jag på att handla där när jag är i Norrtälje. rekomenderas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0