min åsikt om nya tävlingsdatabasen

Jag tycker det är dåligt att tävlingsdatabasen har blivit ändrad, det tar mindre än 10 minuter så är alla klasser fulla och tar emot efteranmälningar och reserver. och sedan så anmäler nästan alla sig till alla tävlingar då och sedan om dom inte kan så tar de bort sin anmälan precis innan så ingen annan får chansen att tävla. Förut så klagade alla på att man blev bortlottat pga för många startande men nu är det ju ännu sämre, nu får man ju inte ens en chans att anmäla sig. Jag vet inte ens om jag kommer hinna anmäla mig till varken Tyresö,Botkyrka elelr Järna, Det är väldigt synd isåfall! Nej en stor diss på nya tdb!

vad tycker ni om nya tävlingsdatabasen?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0