idag

Idag så får min kära lilla häst vila. Hon har gjort så himla bra ifrån sig de här dagarna och är helt slut så honfår ta och vila upp sig lite tills imorgon. Sedan så har inte jag mått så himla bra på morgonen tills typ nu, jag känner mig svag och orkar inte med att ha någon tyngd i mina armar och Maecy hänger ju lite i bettet och det tror jag inte att jag skulle orka just idag. Ska ut och ge min älskling lite middags hö och foder. tror hon kommer älska mig mer än vad hon gör då :)





over green fields she galloped on a white horse. She is dressed in a whit dress and just a rope around the horse's neck. The horse is white like snow, sweet as sugar, fast as the wind. They floating above the ground, the horse could be the Pegasus, a Pegasus without wings..a Maecy in other words©


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0