första arbetet med korall!

Hejsan nu har jag varit ute med korall och det gick bra hon var duktig och följde med ig ut ur hagen och så. Jag borstade henne lite och vande henne vid mig fast hon var lite o konsentrerad. Sedan när vi skulle ner till hagen igen så var hon nog stressad så hon höll på att buffa på mig och vara allmänt dum. Först blev jag rädd men sedan så blev jag bestämd iställer och då gick allt mycket bättre. Hon trampade även på min fot och slet sönder min foppa toffel, det var skummt! Imorrn tror jag att jag ska börja med att bara gå upp och ner för backen en gång så hon lixom får lagom mycket träning :)
är denna lilla russponni en foppatoffel hatare?

to be continued..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0