förlåt för usel uppdatering!!

Titeln is right! förlåt för att jag inte bloggade igår och så. Men jag var skit trött efter tävlingen och jag orkade inte göra någonting så jag somnade på soffan och vaknade vid middagen som va klockan 23 på kvällen sedan gick jag och la mig klockan tolv och vakna vid ett och sov sedan till klockan åtta. Sedan så tog jag nyss in Maecy och gjorde iordning hennes sår som hon har fått i hagen, det ser INTE mysigt ut alls! Marie kommer och hämtar oss vid tio eller elva, jag vet inte riktigt än. vi får väl se när hon dyker upp. När jag kommer hem så ska jag titta till min hamster som jag hoppas lever! Stackarn, har säkert inte varit ur buren på hela veckan :'(


lilla Miss Me Q får stå för bilden i dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0