Dagens ridpass!

Hejsan alla glada! Idag så fick jag rida Maecy för första gången sedan i Torsdags. Det var kul, hon var lite halv pigg sådär. Jag hoppade och Matilda och Irma ställdde upp ett par hinder som jag skulle hoppa. Det var en ganska svår övning eftersom det var mycket mycket yttertygel och ytter skänkel i det hela och Maecy har svårt att vända på en femkrona som man var tvungen att göra där. Tillslut gick allt bra och jag hoppade ett hinder på 90 cm klockrent! Det var skönt att någonting gick bra iallafall! Jag har också köpt en lila grimma till Maecy eftersom hennes blev typ helt förstörd av allt regn som kom inatt så jag köpte en billig för 75 kroner, den var fin och passade min lilla prinsessa perfekt! :) Imorgon så börjar lägret och då kommer en av mina kompisar som heter Sanna och jag kommer bara krama ihjäl henne så hårt! har saknat alla kompisar sen förra sommarn! det ska bli superkul! Jag uppdaterar lite senare också :) ha det bäst sålänge!!
Sedan vill jag också hälsa ett stort grattis till Izabell som fyller år idag!! :D


Blir en halvgammal bild på Maecy och mig idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0