skolavslutning ftw!

Hejsan alla! idag så slutade jag äntligen skolan! Nu har jag tid att lägga ner min tid på mina tre älsklingar Lucas,Maecy och Klara! Det är skönt att veta att man kan sova hur mycket man vill och sådant :3 och det är SJUKT NICE att det är julafton på Lördag!!!! jag önskar mig en iphone 4 eller en trea, spelar inte sådan stor roll bara det e en iphone liksom :3 älskar apple! :D Tänkte börja skriva nu när jag har fått en header och nu så är inte bloggen  fucked up ^^ hoppas jag får tillbaka mina läsare! hade ju i somras typ 93 perdsoner som mest om dagen första veckan! skit roligt! :D
Ja, somsagt jag och Maecy fortsätter jobba hårt! De här tre veckorna så ska jag fokusera på att rida i skogen så mycket som möjligt och faktist (!!) hoppa två dagar för Magnus! aah där ser ni! jag gör framsteg med min hopprädsla! :D toppen! Jag har nu ridit Maecy på pelham stång och hon går som en gud! helt underbar är hon! så mjuk och fin i munnen! inga problem alls med farten och sådant! Hon verkar dels trivas mycket bättre på det bettet än vad hon gjorde på det vanliga tre delade. Idag så ska jag rida en tur i skogen låta henne galoppera och faktist rejsa litegrann, det var lääänge sedan jag galopperade fortfort! jag tycker att man kan galoppera fort om man har kontrollen, vilket jag har nu på pelham stången :)
en sista fråga innan jag ska dra ut, vad ska ni folket göra i jul? hur ska ni fira? hemma eller borta? kanske ska ni göra som en av mina vänner, åka utomlans och fira? :) dela gärna med er om era julfiranden! bara kulkul!
bjuder å en bild på min gamla ponny Sunshine Ceasar som jag lämnade för ett år sedan, nu har han det jätte bra hos en liten tjej i Järna. Vi fick uppdatering av dem och de hälsade att han hade blivit en super pigg liten ponny, kul att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0