Hejsan hoppsan!

hejsan idag så har jag ridit en sväng i skogen igen! Det gick toppen! Maecy var söt och snäll och inte dragig alls! Igår natt så sov jag hos Lucas, vi gick upp klockan halv sju för han skulle åka och klippa sig klockan nio. Ikväll fast senare typ vid halv tio-tio så kommer han tillbaka och kanske hämtar mig eller så stannar han, ska bli asnice att va med han hela lovet <3 älska!
Nu så ska jag hoppa in i ducshen och tvätta håret med världens bästa shampo och balsam! jag skojar inte! det är heeeelt underbart! Elvital gloss eller något sånt. Ikväll kommer även Sofia hem, kulkul! och om två dagar så är det JULAFTON! WIHOO! ska rida min årliga ritt då, rider klockan sju på morgonen då :3 jätte skönt men ändå ganska segt eftersom jag hellre vill sova :D
besökare fick jag igår kan jag säga, men mindre än 90 ;) tack alla som tog sig tiden att läsa den iallafall! :D ska tänka ut en hiss/diss och dagens fail och wow nu också, länka gärna några fail/wow videos som jag kan lägga ut! :D
hejssvejs!
justdet, en tråkig sak har hänt nu efter jag slutade skriva i bloggen. Sofias tävlingshäst Willow har avlivats för några månader sedan. Willow är den mörkbruna hästen med täcke. R.I.P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0