Hejsan!

Hejsan och godmorgon allesammans! Nu har jag varit hemma och vart sjuk i tre dagar men idag så känner jag mig pigg och frisk! Här är det jag har gjort hela veckan med min lilla hest!
Måndag: Skrittade ut i skogen med Klara och Shadow. Vi var ute i ca. 1 timma. Allt gick jätte bra men Macy fånade sig över rötter som det var frost på som låg på marken, fåntratt! Jag jobbade henne mycket i skritten för att hon skulle koncentrera sig på mig istället för på rötterna, men det blev typ motsatt effekt! haha!
Tisdag: Maecy fick vila.
Onsdag: Jag åkte hem från skolan eftersom jag var sjuk, Maecy fick vila eftersom jag var sjuk!
Torsdag: Jag red ut i 1 timma i skogen. Red stora 3 kanten plus lite till. Jag jobbade på tempo växlingar och jobbade att hon skulle gå i form i alla gångarten oavsett tempo. det gick ju sådär, hon var pigg och ganska stark men tillsist så funkade det toppen toppen! :)
Fredag: vet inte om jag rider idag, känner mig frisk och pigg men det blåser så jäkligt ute så känns som om vi kommer blåsa väck då!
bild från tävlingen! slutade med en andraplats i L:C1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0